close

          

唐妮布雷斯頓-Unbreak my heart
人,總是不停的在轉變,面貌變,身型變,心境感覺也?從未停止的"變".
人呀~真的很難捉摸......
一對戀人在彼此都認為對方變了的時候,
其實不見得是"人"改變了.
變的只是那種感覺;那些情懷;那份默契而已~試著再去尋回那顆"初"心吧~
雁子
Unbreak my heart    Don't leave me in all this pain Don't leave me out in the rain Come back and bring back my smile Come and take these tears away I need your arms to hold me now The nights are so unkind Bring back those nights when I held you beside me Unbreak my heart Say you'll love me again Undo this hurt you caused When you walked out the door And walked out of my life Un-cry these tears I cried so many nights Unbreak my heart, my heart Take back that sad word good-bye Bring back the joy to my life Don't leave me here with these tears Come and kiss this pain away I can't forget the day you left Time is so unkind And life is so cruel without you here beside me Don't leave me in all this pain Don't leave me out in the rain Bring back the nights when I held you beside me Unbreak my heart Come back and say you love me Unbreak my heart Sweet darlingWithout you I just can't go on
Can't go on
別傷我的心     別把我留在痛苦中別把我留在大雨中回來吧!拾回我的歡顏帶走這些淚水此刻,我需要你的擁抱黑夜如此殘酷帶我回到我將你擁在懷中的夜裡別傷我的心說你會重新愛我不再造成這傷痛當你走出門外走出我的生命別再哭泣我已哭泣過無數個夜晚別傷我的心收回那句悲傷的"再見!"帶回我生命中的喜悅別把我留在這裡流淚吻走我的傷痛我忘不了你離去的那一天時光是如此殘酷沒有你在身旁,人生也是冷酷的別把我留在痛苦中別把我留在大雨中帶我回到我將你擁在懷中的夜裡別傷我的心回來吧!告訴我你愛我別傷我的心心愛的!失去你,我活不下去我活不下去

 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    ozlvcblljqvqts 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()